Külcsín alakítás, pár újabb lista és egy kísérlet

Kipróbálok egy másik nézetet, talán egy kicsit átláthatóbb a három oszlopos elrendezés. Ezen kívül felvettem még két listát. Az egyikben azokat a hosszabb tanulmányokat sorolom fel, amelyeket elolvastam, vagy jórészt elolvastam és nagy hatást tettek rám. A másik lista azokat a webnaplókat sorolja fel, amelyeket néha megnézekgetek, mert jónak tartom és érdekel a témája is.

Tettem egy érdekes kísérletet. Az MSN Search segítségével megpróbáltam felderíteni, hogy hány magyar blogger küzd az MSN oldalán. Rákerestem a spaces.msn.com tartományban a "hogy" szóra, mert szinte kizárt, hogy egy magyar oldalon ne szerepeljen ez a szócska. Nos, az MSN 3 db webnaplózót adott ki kb 8 találattal. Ezt túlontúl kevésnek találtam, ezért a google-lal és kutattam egy kicsit: 137 találat. Nem számoltam de kb. 20-25 naplózó, többnyire személyes hangvételű igazi naplók.

Itt tart ma a spaces.

2 Responses to Külcsín alakítás, pár újabb lista és egy kísérlet

  1. Tamás says:

    Most, így 2009 áprilisában a Live Search 1.430 találatot adott, a Google pedig 20.800 találatot. A Live Search találatok között 2-3. helyen szerepel a lepenyet.spaces.live.com, míg Google-ban az első helyen a "hogy" szóra keresve. Klassz! :)Vajon újabb négy év múlva mi lesz a statisztika?

  2. Tamas says:

    :-)

Leave a Reply

