Sharpreader

No, kaptam én már mindenhonnan jelzést, hogy nem vagyok eléggé technológiakövető, mert egy informatikus ma már mit sem ér RSS olvasó nélkül. Emlékszem, amikor Marci beharangozta a Netacademia új tudástár verzióját, amely RSS-t tudott már akkor is. Le is töltöttem az akkori Sharpreadert, de soha nem sikerült elindítanom, erőteljes .Net keretrendszer rugdosás után sem. Azt gondoltam, ha egy technológia ennyire gyerekcipőben jár, akkor még várok vele.
Később jött a hír, hogy az IE már sok-sok-sok mérfölddel le van maradva például a Firefox mögött is, mert mondjuk még egy árva RSS olvasó sincs benne. (Itt most nem lesz téma a böngészők elemezgetése) Ez a hír azt mondta nekem, hogy
  1. Lesz egyszer még egy olyan IE, amelyben lesz RSS olvasó, tehát az így majd az oprendszer része lesz, nem kell fáradoznom ilyen-olyan freeware eszközök összevadászásával.
  2. Jó sokára jön el az 1. pont beli állapot
  3. Az már nem tartható, hogy az embernek nincs ilyen olvasója, mert olyan napi használatban van a haladó szelleműeknél mint egy böngésző.

Jelentem, Sharpreader felhasználó lettem. Visszaköszön egy 1996-98-ról már ismerős news (NNTP) felület. Semmi csicsa, csak a szöveg meg a kép. Gyors mint a villám (bár nálam most ez a jelzős szerkezet nem nyerő), egyszerű – mi kell még. Az otthoni gépem már használom. Legalábbis próbálgatom. A benti gépre meg majd felteszem ha visszaért a szervízből.

Leave a Reply

