Telefoncsere

Péntek óta új mobil-kütyüm van. Ezúttal nem kölcsönbe, mint annak idején a Blackberry meg később az MDAIII (amelyekről egy sort sem írtam tavaly decemberben, illetve idén márciusban). Ez "örökbe" van, mostantól ez a mobiltelefonom. Egy i-mate SP5m-ről van szó. Színes, szagos, gyorsanlemerülős, Windowsos (windows-mobil-öt-pont-nullás).
 
Első tapasztalatok: A gombok kicsik, a navigációs pöcök téved, de a funkciógazdagság lenyűgöző: Wi-Fi (WPA-PSK-val is, összelőttem az itthoni wireless hálózattal.) SSL persze ezerrel, a Bluetooth az természetes, IrDa, USB, ahogy kell, és persz GPRS (sajnos nem szélessáv még, de sebaj.)
1.3-as kamera, ha hirtelen elő kell kapni valamit, akár videórögzítés is, bővítőkártya, Media Player, ActiveSync, IE. Sajnos mellékleteket nem nyit meg, de ki tudja, lehet, hogy bővítőkártyával és PDF olvasót is bele lehet rakni. A kontakt kezelése elsőrendű (legalábbis nekem nagyon tetszik.) Végre véglegesen használatba vettem a Névjegyalbumot, mindját 340-en bejegyzéssel.
A kijelző hatalmas (már amilyen hatalmas tud lenni egy ilyen miniatűr valami), és gyönyörű színei vannak.
Tartozékok: övtok, töltő, fülhallgató, könyv, CD miegymás.
 
Ettől kezdve rohanás: Exchange SP2, PKI összedobás a semmiből (de nem összehányás ám!), RPC over HTTP, vagy mit tudom én, hogy még mi kell, de a főnököm nagyon szeretné GPRS-en keresztül az ő hasonló gépére az e-mailjeit megkapogatni.
 
Újabb témák a láthatáron – nem lesz itt megállás egy pillanatra sem.

One Response to Telefoncsere

  1. Tamas says:

    sztem nem teved az a pocok, csak nem all ra meg a kezed. nekem sp2-m van tavasz ota (az SP3-makat gagyinak tartottam), es egy hetig ossze-vissza nyomtam mindent, de aztan raallt a kezem, es megszoktam. egyebkent az irasodtol fuggetlenul is gondolkodtam az upgrade-n, kivancsi lennek pl. milyen az email kezelese, az sp2-e sajna eleg puritan es nehezkes.

Leave a Reply

