Barbatrükk

Kommentáltam Joep egyik bejegyzését, és azt írtam, hogy az egyik bajom a spacessel, hogy csak 800×600-ra optimalizálták. Nos, egy Barbatrükk segítségével kihúzható 1024×768-ra.
 
Íme:
1. Be kell szúrni egy Custom HTML  modult
2. Bele kell írni ezt: </table><table width=820><tbody><tr><td>
3. Át kell alakítani az elrendezést úgy, hogy a blog a Custom HTML alatt legyen, és bal oldalom, az egyéb dobozok pedig a jobb oldalon.
 
Az ötletet egyébként innen szedtem
 
Kipróbáltam de hamar vissza is tértem az eredeti megoldáshoz, mert
 – Nem tud 3 oszlopos elrendezést, egy kinyújtott blognak meg nincs teteje.
 – A fejlécet nem húzza ki, ami még csúnyábbá teszi a megjelenítést
 – A nagyobb betűk sem segítenek a helyzeten.
 
Marad minden régiben, majd a Spaces 2.0 többet fog tudni.

Leave a Reply

