TechNet – Microsoft Virtual Server 2005 R2

Erről a szoftverről, és persze a virtualizációról, mint rendszermegközelítésről írtam – pontosabban kezdtem el egy cikksorozatot. Hogy minden részletről és trükkről beszámolhassak, a hétvégén kicsit átalakítottam az otthoni gépünket. Vettem egy IDE lemezt, amelyet betettem az évek óta a szekrényben hányódó mobil rack-fiókba. Így ha beteszem, akkor ez, ha kiveszem, akkor az eredeti SATA lemez bootol. Az IDE-n már fent van egy Windows Server 2003, s nemsokára itt lesz egy "itthoni" Virtual Server 2005 R2 (sőt valószínűleg még az egyelőre béta állapotban leledző SP1-et is felrakom rá)
Szóval az első fecske elrepült a szerkesztőségbe. Élvezettel írtam, remélem ti meg majd így olvassátok nemsokára.

Leave a Reply

