Marad itt még munka :-)

A minap apósommal beszélgettünk a centralizált informatikai rendszerekről. A téma úgy került elő, hogy megpróbáltam elmagyarázni, miért van az, ha a tatai xxxx bank helyi fiókjában nincs kapcsolat a központtal, akkor semmit, de semmilyen ügyet nem tudnak intézni. Belemerültünk a terminál szerverek, a terminálok és az adatközpontok viszonyába. Ecseteltem, mi az, hogy sávszélesség, meg vonalszakadás, meg redundancia. Egy idő után a beszélgetésünk a T-Mobil-ra terelődött.
– Hát, a T-Mobilnál is ugyanígy van ám ez – legyintett apósom. Azoknak is olyan lassú rendszere van.
– A lassúság relatív fogalom – feleltem. Te mit értesz az alatt, hogy lassú?
– Hááát… például, hogy nem olyan gyors, mint a gondolat.
 
No, szóval fiúk, ott a T-Mobilnál! Azt hiszem, egy darabig még lesz munkátok… . Ime az ügyfél igénye a maga pőre egyszerűségében.
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: