Telephely mizéria

Akik követik a webnaplómat tudják, hogy tavaly a CISCO konferencián figyeltem fel a WASF technológiára, sőt, idén év elején még egy esetleges próbát is tervbe vettem. Még annak idején utánajártam, milyen WAFS eszközök és gyártók vannak a piacon. Az akkori cikkben is megemlítettem, hogy nem a CISCO a legkiválóbb. Akik ezt kitalálták, az a Tacit Networks, ők messzebb járnak bárkinél.
Egy-két hónappal ezelőtt beszélgettem Krisztián kollégámmal, és viccesen megjegyeztem, hogy hiányolok egy Microsoft terméket: lehetne a neve WAS (WAN Acceleration Server), de lehetne egy ISA változat, például NSAS (Network Security and Acceleration Server), ami a web cache mellett CIFS cache is lehetne.
Hát így legyen lottó ötösöm! Ilyen termék ugyan még nincs, de ebből az oldalból kiolvasható, hogy egyszer majd lesz. Addig pedig a meglévő termékek meglévő képességeit domborítja ki a Microsoft. No, és kivel fog össze? A Tacit Networksel!!
És még egy apró puzzle darab: jön a read-only DC. A fentiek fényében talán nem is véletlenül!
Érdemes lesz foglalkozni egy kicsit a távoli telephelyekkel…

Leave a Reply

