Webnapló – 50 000

Ritkán foglalkozom a webnaplóval magával, inkább használni szeretem. Most itt a kivétel a szabály erősítésére. Néhányan már megünnepelték, hogy 25 000 vagy 50 000 feletti lett a látogatottságuk. Most én értem el ezt a küszöböt.
A tények: 577 napja keztem a naplót. 50142 letöltésem volt, ami napi átlagban, kerekítve 87 letöltés. Nem sok, de nem is kevés. Kár, hogy azt nem lehet kibogarászni, hány emberke tud rólam, vagy hány embernek adhatott ötletet egy-egy bejegyzés. A lényeg ez lenne.

3 Responses to Webnapló – 50 000

  1. Berta Krisztián says:

    Ezaz, Tamás, csak így tovább! (Én 21 hónap után a te látogatottságod felénél se járok — igaz, az én stattoolom nem méri az RSS-olvasást).
     
    Nyomjad, cikkezz, oszd az igét!

  2. Tamas says:

    Köszi, igyekszem.

  3. Tako says:

    Gratula! bevallom én nem olvasok túl sok blogot rendszeressen (talán
    4-5 van a kedvencek között) de a tiedre napont ránézek. Érdekes,
    tanulságos,  (rendszergazda 1.2b -ként olvasom)  tetszik a
    stílusod! hajrá! :)

Leave a Reply

