Emlékül

Mához három hétre már minden szerverünk Ajkán lesz, egy remélhetőleg nagyszerű teremben. Az utolsó lehetőségek egyikét megragadva elhozattam sógormmal a fényképezőgép-állványát és készítettünk néhány képet a székesfehérvári szerverszobáról. Kicsit büszke is vagyok, hogy ennek a teremnek minden eleméről, legyen az szerver, UPS, rack, Bypass panel vagy  Tape Library, annak idején én döntöttem, hogy egyáltalán legyen, milyen legyen, mi legyen benne stb. Minden ízében ismerem, és – másokkal együtt persze – én alkottam.
Szerettem elnézegetni a villódzó ledeket, és valahogy szerettem volna ezt megörökíteni is. Nos, egy minialbumot sikerült összehozni. A képek mellé megjegyzésben odatettem, hogyan is készültek. Jó nézegetést!

Leave a Reply

