Microsoft webcastok

Újabb szép feladatot kaptam! A Microsoft felkérésére idén ősszel, szeptember-november folyamán négy webcast előadást tartok IT infrasturktúra témakörében. Ami bizonyos, hogy két előadás ténylegesen az IT infrastruktúráról (fizikai környezet, adattárolás, hálózat, szerverek, hálózati szolgáltatások stb. tervezése), egy pedig a távoli telephelyek integrálásáról szól majd. Ezen felül az IT infrastruktúra témában IT vezetők és technológiai döntéshozók számára (értsd: kevésbé technikai jellegű) megszólalást is tervezünk.
Hát, meglátjuk. Nem kis falat, de nagyon tetszik. Nekiugorttam, a vázlatok már elkészültek, illetve készülő félben vannak. Igyekszem jókat mondani.

5 Responses to Microsoft webcastok

  1. Tako says:

    Gratulálok a felkéréshez! remélem elérhetőek leszenek a webcastok "offline" is mert munkaidőben én nem nagyon tudom nézni ezeket :(
     

  2. Tako says:

    Takoca voltam egyébként

  3. Tamas says:

    Köszönöm, igyekszem. Igen, minden webcast elérhető lesz offline is.

  4. Horvath Gyorgy says:

    Gratulálok Tamás! Lassan egy éve követem karrieredet, mintha exponenciális növekedést mutatna.😉

  5. Tamas says:

    Én az exponencialitást nem látom, de tény, hogy a webnapló ismertebbé tett. Köszi.

Leave a Reply

