A pauza vége

A legkevésbé sem gondoltam, hogy 2006 szeptembere életem egyik legzsúfoltabb hónapja lesz. Olyannyira, hogy szó szerint látástól vakulásik, 7 órától hajnal négyig kell nem egyszer ténylegesen gürizni, miközben a szabadidőm legnagyobb hányadát telefonok és Budapestre utazások foglalják le. Nem hogy webnaplóírás, de még a saját mailjeim olvasására sem jutott idő (InetPub, TechNetklub stb.), sőt még mások blogjait is csak immel ámmal követtem. Jó teszt volt: hogy negatív szabadő mellett is követtem az InetPub csapat publikációt, legfeljebb a kommentek maradtak el. Most, hogy a határidős feladataim több mint felén túl vagyok (többek között azon vállalásomon, hogy elkészítem a szeptember 29.-i webcast teljes anyagát) újraindíthatom a webnapló vezetését is. A cél most még csak az elmúlt időszakról való beszámoló, de remélem hamarosan a jövőre koncentrálhatok. Néhány évig – úgy tűnik – ez lesz a "totemszavam": a jövő.
 
Update: Olyan lelkesen álltam neki az írásnak, hogy nem is láttam a legutolsó cikkhez írt új kommentet. Azt hiszem ez a legékesebb bizonyítéka, hogy a tűréshatár szélén hagytam el a naplót. No, itt vagyok, de még inkább leszek. Jövő idő!

Leave a Reply

