Vista GPO webcast

Ezt sem gondoltam volna! Részt vettem egy webcaston, életem első webcastján. Na jó, ezt még gondolhattam volna, de hogy az első webcaston az előadóteremben fogok majd ülni, azt már tényleg nem gondoltam volna. Gál Tamás fantasztikusan pörgősen, nagyon alaposan felkészülve, cseles kérdésekkel ébren tartva a hallgatókat egy igen jó előadást rittyentett. Az előadás letöltve önmagáért beszél, arról külön itt nem írok recenziót, mindenesetre rendszergazda szívvel néha tényleg azt éreztem, hogy YESSSS, ez kell nekem. GPO VPN-en keresztül; Többféle helyi GPO, nyelvfüggő ADM. De a legnagyobb dobás: BITS peer-to-peer alapon. Egy gép körülnéz, hogy a szomszédja letöltött-e már egy frissítést és inkább ahhoz fordul, mint egy WSUS szerverhez. Wooooaaahhh. Odavoltam, mégha ez az info nem is közvetlenül a GPO-hoz kapcsolódik. No, érdemes megnéznie mindenkinek a letölthető verziót.

És miért voltam itt? Hát azért, hogy tanuljak. Holnap ugyanis én fogok előadni. Szeretettel várok mindenkit.

Leave a Reply

