Túl az akadályokon

Két fő akadálya szokott lenni a webnapló szerkesztésének. Az egyik a technikai, amikoris nincs gép, amin írhatnék, vagy van, de nem úgy viselkedik, ahogyan kellene – példának okáért egy RC-k közötti Vista nem 100%-os IE7-el, de ide sorolom azt is, amikor elkészült már egy fénykép, de valahogy elfelejtem magammal vinni a gépet, vagy csak a kábelét stb. No, nekem az utóbbi időben minden összejött, és az idő volt a legkevesebb, hogy akárhogy is, de rendszet szerezzek a blogoláshoz.  Jelentem megvan az VPC 2007 béta feltelepítése, a Windows XP felrakása, sőt azon már a végleges IE7-es működik. És megy a képfeltöltés is – működik az upload ActiveX. ( A VPC kellemesen gyors, pedig a notebook még nem is támogatja a hardveres virtuaálizációt)

A másik akadály a "határidős munka". Bevallom azt gondoltam, hogy eleinte a Microsoftnál ilyen nem lesz, hiszen bárhol is kezd az ember a tényleges munkákba, csak-csak lassan pörög be. Nem pontosan így történt. A elmúlt és a most éppen végződő héten több határidős feladat is várt rám. Ezek közül az egyik, egy "tartománymigráció NT4-ről 2003-ra" projekt ajánlata műszaki tartalmának kidolgozása – a derült égből a villámcsapás jelleggel rontott rám. A másik még pre-MS vállalásom volt, IT Infrastruktúra tervezés webcast. E két feladat leküzdése jelentősen könnyített az időbeosztásomon, most már csak a Corp által "rámnyomott" belépőként elvégzendő e-learning trainingeken kell átrágnom magamat, és azt a tényt kell megemésztenem, hogy a bejárás napi három órát visz el az életemből. (nem utolsó sorban a blogolástól is). Ennyit a körülményekről. Jönnek a bejegyzések.

5 Responses to Túl az akadályokon

  1. Petrenyi Jozsef says:

    "hogy a bejárás napi három órát visz el az életemből"
    Ez már csak így van. Nekem két óra 20 perc – pedig én városon belül lakom. Nem véletlen, hogy ragaszkodom a PDÁ-mhoz. (Offline blogolás, olvasás, zenehallgatás.)

  2. Petrenyi Jozsef says:

    Ja, a trükkös autentikáció. Szóval JoeP voltam.

  3. Horvath Gyorgy says:

    Nekem szintén városon belül (zugló – újpest) 2h. Nehéz, a szegedi 10, max 15perc alatt szobából a melóhelyen vagyok után. :(

  4. Neo says:

    Szia Tamás!
    (Remélem, tegeződhetünk…)
    Az "Infrastruktúra tervezés 2. – logikai elemek" webcast előadást mikor teszed ki letöltésre?  

    (2006. november 02. (csütörtök), 15:30) Amúgy, a többi október végi webcast előadások letöltését is hiányolom… vagy történt valami változás és csak azoknak elérhető. akik részvettek az előadáson?    
    A választ köszi előre is! Neo

     
    Egyébként, sok sikert kívánok az új munkahelyedhez…

  5. Tamas says:

    A webre publikálást nem én végzem, erre van egy belső folyamat, ami több lépésből áll. Amit megtudtam az annyi, hogy a processz javában tart, de még nem fejeződött be, ergo még nem láthatod az eredményt. Sajnos időpontról nem kaptam információt, csak egy bizonyos: kint lesz.

Leave a Reply

