Az ígéret szép szó…

Így hát megtartottam. Még a Microsofthoz szegődésem előtt vállaltam öt webcastot, ebből négyet idén. Ma volt a negyedik, és talán az összes közül ez sikerült a legjobban. (Bár a visszajelzéseket még nem láttam, csak én érzem így.) Sajnos mind a felkészülési idő szűke, mind pedig az egészség hátráltatta az előadást. A héten elején már gőzerővel folyt a demózás (erről később), a hét második felére betervezett webcastra készülést pedig keresztülhúzta egy váratlanul bejött Exchange 2007 előadás  megtartása. Az előadás előtt viszont az Exchange 2007 tudásom szorult sürgős "szintemelésre". Így a webcastra maradt az este tíz, tizenegy után idő éjjel egyig. Ha ehhez még hozzáveszem hogy percenként kellen fújni az orromat, a torkom meg csak Holc cukorkával elviselhető, és környékez a láz, akkor nagyjából felvázoltam, hogy szinte minden a siker ellen szólt. A téma viszont kedves volt: távoli telephelyek infrastruktúrájának tervezése. A célközönség elvileg a "középvállalatok informatikai vezetői, CIO-k", node, kérem, a magyar középvállalatok túlnyomó részében egyáltalán nincs CIO, ezért ezeket az prezentációkat is jobbára IT mérnökök hallgatják. Na így lője be valaki a technológiai mélységet. A dilemmát úgy oldottam fel, hogy a tervezésre helyeztem a hangsúlyt: tervni a vezetőknek kötelesség, a szakembereknek kihívás, szóval mindenkinek fontos. A megismert rendszereket nézve pedig hasznos is. Reménykedjünk, hogy nem volt haszontalan óra. 

2 Responses to Az ígéret szép szó…

  1. Gábor says:

    Amikor a linkre mentem, pont egy űrhajós HP reklám volt job, ahol az űrhajó szétrombol minden hozzá közelkerülő dolgot… Csak véletlen…

  2. Gábor says:

    Aúú, a másikhoz akart menni…. eggyel feljebb.

Leave a Reply

