Korábbi rendszerek…

Ma reggel kaptam egy levelet, amely arról értesített, hogy egy termékünk belső, nem nyilvános változata elérhető. Sem a termék, sem a funcionalitás nem érdekes most, viszont rögtön kiszúrtam a változáslistában az alábbi sort:

"Installation is now supported on older platforms like Win 2K3 (std), Win XP(Home) etc."

Kommentáljam? Majd ti megteszitek!

3 Responses to Korábbi rendszerek…

  1. Tako says:

    basszus :(  hétfőn megcsináltam az első MCP vizsgámat XP-ből…. erre másnapra elavul a cucc, ez az én formám! :)))Takoca(javasoltad, hogy rakjak fel képet a profilba…. nem sikerült :),  a "Képességeim"-hez is én kommentáltam, de gondolom az email címet te látod úgyis)

  2. Tamas says:

    Snefi: Megérezted, hogy mire céloztam a cikkel :-).
     
    Természetesen az életciklusok működnek. Ez egy belső MS levél egy sora volt, de jól látható belőle, hogy milyen gyorsan felejtjük el a "régit". Nálunk már szinte mindenhol Vista és Office 2007 van, néhány hét után pedig elindítani egy Windows XP-t valóban furcsa érzés. A Vista után az már "régi" – holott a világ Windowsainak 95%-a XP, a többi még régebbi.
     
    Takoca: a tudás-megszerzése ebben az iparágban már csak ilyen. Minden hamar avul – még a tudás és a szakmai tanusítványok is.

Leave a Reply

