Powershell In Action

Össze kell írnunk, hogy milyen könyveket szeretnénk megrendelni. Már hónapok óta gyűjtögetek egy listát, most végre le is adhattam. Az egyik ezek közül Bruce Payette "Powershell In Action" című könyve, amit az Amazonon "A Powershell" könyvnek minősítenek. Rákerestem a Bruce nevére, hátha megtudok még valamit róla, és egy érdekes linkre jutottam. A Port 25-ön egy februári interjút találtam vele. Kiderült, hogy az Interix felvásárlásával került a Microsofthoz, alapító tagja a Powershell csapatnak és bőséges tapasztalattal bírt a script nyelvekről már a Powershell előtt is. Belelapoztam a tizedik fejezetbe, és az első oldalon szereplő idézettől úgy megjött a kedvem az olvasáshoz, hogy már alig várom a valódi lapokat a kezem között. Íme:
"Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read" – Groucho Marx után szó szerint.🙂

Leave a Reply

