Szavazás – A webnapló látogatói

Találtam egy ügyes webkijelzőt, amellyel szavazásokat lehet lebonyolítani. Az első legyen valami egyszerű: nézzük meg hány rendszeres látogatója van a naplómnak és ők milyen gyakran nézegetik a bejegyzéseket. A kérdésre egy hétig lehet válaszolni, az eredményt ugyanebben a bejegyzésben teszem közzé. Szavazzatok!

Frissítés 1

Nos, igen, az RSS olvasókat egy kicsit megtréfálja a spaces. Ha a "Teljes cikk…" linkre vagy hasonlóra böktök az olvasóban, akkor egy ilyen képet kaptok. Ez az ún. "blog" nézet, azon belül is csak egyetlen cikk (aminek a linkjére kattintottatok) a megjegyzésekkel együtt.

Blog1

 Ezzel szemben, ha a gyalogos megoldást választjátok és beírjátok a blog eredeti címét (Http://lepenyet.spaces.live.com) akkor az alábbi látványban lesz részetek. Szerintem innen már nem nehéz😉.

Asterix helyett már szavaztam, JoeP szavazatát pénteken, a záráskor adom le. Jani! Te viszont szavazzál és jelezz vissza, hogy ez a "felhasználói útmutató" megfelelő volt, vagy még egy kicsit részletezzem a lépéseket🙂

blog2

11 Responses to Szavazás – A webnapló látogatói

  1. Petrenyi Jozsef says:

    Bocs Tamás, de én elvből nem szoktam ilyen szavazógépekre
    kattintgatni. Viszont a blogodat olvasom, szóval adjál hozzá egyet. :-)

  2. Tamas says:

    Nem véletlen írtam meg a bejegyzést. Az RSS olvasók (a legdrágábbak :-)) nem szavaztak volna, ha csak kiteszem a webkijelzőt.
    Utólag gondolkodva Józsi kedvéért kellett volna egy "Nem szavazok" gomb is. Bár annak megnyomásával mégiscsak szavazott volna :-)) 

  3. Asterix says:

    Tamas, en is RSS-en olvasom a blogodat, de attol meg szavaztam volna, ha ott lett volna a link. Igy Te kell hozzaadj meg egyet :)

  4. Tamás says:

    Hello!
    Látom, nálad is van szavazógép. Szavaztam is. :)) Találd ki melyikre szavaztam. Naná, hogy az elsőre.
    Azt is látom, hogy máris egy csomóan szavaztak nálad. Igazad van, valamit tennem kell, hogy nekem is sok (rendszeres) látogatóm legyen.

  5. János says:

    Három lehetőséget látok…:
    a, IE7 alól nem az látszik, aminek kéne
    b, vak vagyok
    c, nem vagyok vak, de változott valami, amióta kiraktad a szavazólécet…
     
    Mindenesetre nem látok sehol szavazni valót, így hát JoeP kollégához csatlakozva +1 szavazat az RSS olvasóknak… :)
     

  6. Asterix says:

    BB,
     
    nalam sem jelenik meg a szavazogep, s ugyancsak IE7. :( 

  7. Gábor says:

    Kimaradt a "Naponta többször is megnézem" és az "Ez a kezdőlapom"   kategória. Én erre szavazok😉
    üdv öcséd

  8. Tamas says:

    Értsd bele az RSS-be, az ezt csinálja. :-) 

  9. Jani says:

    Szia Tamás!
    Körülbelül hat hónapja olvasom a naplódat rendszeresen, általában SE P990i-ről. Szavazó gombot viszont sehol nem bírok előtúrni. (IE6.0, IE7.0, P990i) Vagy lemaradtam? Mindenesetre jelen vagyok és leszek. üdv: Jani 

  10. Jani says:

    Heuréka! Már szavaztam is. Az előző storno… 

Leave a Reply

