Dugó

Dacára minden technológiai fejlesztésnek és innovációnak a rendszerüzemeltetők, informatikusok ma is szenvednek három erőforrás sávszélességi és/vagy késleltetési korlátaitól. Ezek:

  • Hálózat
  • Lemez-alrendszer
  • Az ember rendelkezésére álló idő😉

Komolyra fordítva a szót, valóban, az elműlt hónapban "sávszélesség-problémákkal" küzdöttem, sőt, azt valószínűsítem, hogy ez az állapot még legalább két hónapig fennáll. Lássuk, mi történt eddig.

Július 15-én megkaptuk végre a még decemberben megvásárolt és februárban kifizetetett lakásunkat. (Minden teljesítés a szerződés szerint történt.) Miközben elzarándokoltam Orlandóba, megkezdődött a lakásfelújítás is, kollégám szavajárásával "a folyószámlának maradandó sérüléseket okozva". A költözés napját augusztus 21-re tűztük ki – és ezt a határidőt is sikerült tartani. Persze az utolsó hét az újbóli dobozolással, a 21-e utáni napok pedig a kipakolással, szereléssel telltek. Sietnünk is kellett, mert 29-én kezdődött akomáromi nyaralásunk. Egy hét ázás a termálvízben, számítógép nélkül. Olyan merész voltam, hogy egy 900 oldalas angol regényt vittem olvasni magammal. 380 oldalig jutottam. Szeptember 3-án jöttünk vissza. Szept. 4-5. STU éves tervező értekezlet házon kívül. Szept 6-7. Angyalka első napjai az óvódában – én meg otthon vigyáztam a kisöccsére.

A két-három hét nem (vagy alig) dolgozás erőteljesen felduzzasztotta a céges munkákat, ráadásul az őszre két TechNet előadást is vállaltam. Mindemellé bejött két méretes üzleti lehetőség méretes felkészülési idővel, s hipp-hopp, már itt is tartunk. Egy hónap elszelelt.

Bevallom jó érzés, három-négy levelet is kaptam, amely a folytatásról érdeklődött. Lesz, lesz folytatás. Ha lehet tömeg mértékegységekben fogalmazni, tonnaszámra vannak bennem írnivalók (száz feletti jelölőzászló az Outlookban), de nem győzöm sávszélességgel. Az az igazság, hogy lassan írok. Egy A4-es oldal nálam kb. 2 óra, miközben jól írók esetén ez nem több, mint 30-40 perc vagy még kevesebb. Ráadásul a blogírás nálam folyamatos internetet igényel – a linkekhez, a pontos mondatokhoz, a téma körüljárásához. Sajnos ezt hiányolni fogom még egy darabig. A cég ugyan előfizetne nekem ADSL-re, csakhogy a T-Com mifelénk teljesen tele van, és csak jövőre lesz bővítés. Most várhatok egy port megüresedésére. Tehát nem csak több adatnak kellene átmennie a csövön, de még az is leszűkült. Nem ragozom.

Szóval egy hónapja nem vagyok netpolgár, immel-ámmal olvasgatom a webes leveleimet, elhanyagoltam a webnaplómat és ez az állapot érdemben még hónapokig nem változik. De egyszer vége lesz. Ígérem. Addig "elérhető" leszek:

  • A TechNet magazinban
  • A TechNet előadásokon
  • Egy kicsit a blogon
  • A http://del.icio.us/lepenyet -en
  • Ügyfélelőadásokon és…
  • …reményeim szerint az InetPub gyűléseken🙂

Még egy fontos teendőm van, lezárom a szavazást (újat most nem indítok.) Eredmény:

Milyen gyakori látogatója vagy ennek az oldalnak?

Szavazó

Százalék

RSS előfizető vagyok

19

50%

Naponta

8

21%

Hetente 3-4 alkalommal megnézem

2

5%

Hetente 1-2 alkammal megnézem

5

13%

Havonta legalább egyszer megnézem

1

3%

Alkalomszerűen megnézem

2

5%

Most járok itt először

1

3%

One Response to Dugó

  1. Tako says:

    van még egy korlát ami miatt szenvedünk:a userek korlátozottságától….úgy tudom, hogy bővítés nem várható egyhamar :))egyébként ez a T-s bővítés még a vele járó hibák egyszerűen kiakasztanakA T-s szerelők már mobilon hívnak vissza kérés nélkül is….

Leave a Reply

