A rendszergazdák napja

Ma van a rendszergazdák napja! Éljenek a rendszergazdák!!!

Valamikor a tavasz folyamán ugrott be Budai Petinek, hogy kellene szervezni valamit a rendszergazdák napjára. Kicsit szakmai, kicsit kikapcsolódás. Sokáig nem kristályosodott ki a dolog, de aztán Peti megrázta magát és szervezett egy egész napot több mint száz embernek.
Bevallom őszintén a belsősöknek kiküldött levél alapján én kicsit aggódtam, hogy nem lesz jó nap. Mekkorát tévedtem! Nagyon jó volt! Felszabadult embereket láttam, akik benne voltak a mókázásban, és persze még ma sem feledkeztek meg róla, hogy milyen szakmát is űznek. Jókat beszélgettünk, és adhattunk egy érzést az informatikusoknak, hogy a munkaadónk nevétől függetlenül mi azért hús-vér emberek vagyunk. Pont olyanok, mint ők. Külön öröm volt a számomra, hogy találkoztam Neo-val, és végre hosszú idő után összefutottunk Krisztiánnal is (volt MAL-os kollégámmal)

Azt hiszem a véleményemmel nem maradok egyedül, ez egy jó nap volt. JoeP beszámolójához inkább csak képeket teszek hozzá, van belőle egy egész albumnyi.

2 Responses to A rendszergazdák napja

  1. Neo says:

    Számomra is öröm volt ez a várva várt találkozás! Amit eddig csak sejtettem, most bizonyossá vált – emberileg is nagyon prof vagy! Köszönöm, hogy csapattag lehettem. Ráadásul, az egyszerűbb kvíz kérdésekben tudtam segíteni a csapatnak, mint pl. a Windows 98 kódneve. Talán az élő csocsót kihagyhattam volna… :-)

  2. Belső László says:

    Nem kicsit jó volt az egész!
     
    Köszönöm mindenkinek,
    meg azt is, hogy hazavittél utána! :)
     
    Üdv: a nagy piros Sharepointos ember! :)

Leave a Reply

