Játékszer – 1

Amikor az augusztus 20.-i ünnep után beértem a munkahelyemre, nem is akartam hinni a szememnek. Egy levél fogadott, hogy némi központi (értsd: redmondi) pénzből kistafirungozzák a menedzsment rendszermérnököket és kapunk egy 1 TB-os merevlemezt meg egy "rendes" demó gépet. Teljesen karácsony érzésem volt, de bevallom a levél írójától még sohasem kaptam korábban levelet, úgyhogy kétkedve fogadtam a hírt. Másnap újra elővettem az írást. Tényleg, kapok egy gépet. A többieknek is leesett az álla.

Aztán elkezdtek sorjázni a levelek az első e-mail címzettjeitől, hogy "én is megkaptam", "én is megkaptam". Csak én nem kaptam meg. De két hete (igen azóta nem jutok a webnaplómhoz) megkaptam. Csak egy hét kellett és már el is jutottam odáig, hogy bekapcsoltam. Aztán rögtön "le is nyúlták" a kollégák, egy böhönc BI (Business Intelligence – üzleti döntéstámogató szoftver) demógép került rá. Úgy rákerült, hogy még a szerdai lurdys BI napon is ezzel a géppel dolgoztak a fiúk – szóval túl van a tűzkeresztségen.

Mit tud? Egy Asus P5K-VM alaplappal, egy négymagos processzorral (Q6600) és 8 GB memóriával szerelték fel. Dohog benne még 3 500 GB-os merevlemez is. Ez nem rossz. Sőt, a belbecs még értékesebbé teszi: kaptunk két előrekonfigurált demókörnyezetet. Egy egyiket SystemCenter-Datacenter-nek, a másikat SystemCenter-Desktop-nak hívják. Tíz illetve hat virtuális gépes környezetről van szó. Ez nagy segítség a munkához, mert System Center demót készíteni egy egy-két perc. Lelkendezett is mindenki, aki részesült a jótéteményből.

Karácsony augusztusban!

Készítettem egy fotóalbumot, ott van még néhány kép a gépról. (Két napja kint vannak a képek, tehát két napja már majdnem blog közelbe értem🙂

Leave a Reply

