Sietség

Jópár napja egy viszonylag összetett demókörnyezetet építek két fizikai géppel. Az egyik az augusztusban kapott demó PC-m, a másik meg a pár héttel későbbi Lenovo notebookom.

Ma délután egyszer csak elszürkültek a virtuális gépek képernyői. Hirtelen azt hittem, hogy megszűnt a hálózatom, aztán azt, hogy kékhalálba dőlt a fizikai kiszolgálóm, de aztán kiderült, hogy egyik sem. A Lenovo mellé kaptam egy külső merevlemezt is, amit korábban már telepakoltam mindenfélével. Most, mielőtt a munkát elkezdtem, elfelejtettem letörölni, és az a banális apróság akasztott meg, hogy elfogyott a hely a diszken.

Ilyenkor a Hyper-V nem hasaltatja el a gépeket, csak pillanat-álljba kerülnek. Ritka helyzet, gondoltam megörökítem, mielőtt újra elindítom a masinákat😉

Ja, igen. Windows Server 2008 R2 (Béta).

2 Responses to Sietség

  1. Sandor says:

    Nem csak R2-nél van az így, már a 2008 RTM (SP1) is így működik. Sajnos már én is láttam :)

  2. Tamas says:

    Tudom, csak eddig még nem szaladtam jégre. Meg kellet örökíteni.

Leave a Reply

